کدام نوع از میکروسیمنت برای استخر کارایی بیشتری دارد؟
نوشته شده توسط : سام سنایی

میکروسمنت استخر: از جمله پوشش هایی هک این روزها توجه بسیاری از مهندسان را به خود جلب کرده است می توان به میکروسمنت استخر اشاره کرد که می تواند گزینه ای مناسب برای استخرها به شمار می آید و با توجه به تنوع رنگی و طرح های بالایی که دارد نگاه بسیاری از افراد به آن جلب شده است.

میکروسمنت استخر | طراحی و اجرا | گروه ساختمانی عاج

ما در این نوشتار در تلاش هستیم اطلاعاتی را در ارتباط با میکروسمنت استخر با شما کاربران عزیز در میان بگذاریم. با ما همراه باشیم.

اجرای میکروسمنت استخر

این روزها از متریال های جدید و نوآورانه ای برای پوشش ساختمان استفاده می کنند که با توجه به مزایای بیشماری که دارد توجه و نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است، این پوشش مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و عوامل محیطی دارد و با توجه به متریال های درجه یکی که برای آن به کار رفته است می توان گفت که گزینه ای مناسب برای استخر به شمار می آید.

گروه ساختمانی عاج

این پوشش بر پایه مواد مختلفی از قبیل رزین، بتن، پرایمر، روان کننده، پودر میکروسمنت و غیره تولید شده است همین امر موجب شده است که این روزها بسیاری از مهندسان از آن برای ساختمان خود از این پوشش مدرن استفاده کنند چرا که جذابیت بصری بسیار، طول عمر بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد.

اگر به فکر بازسازی استخر خود هستید با گزینه های بسیاری مواجه می شوید که با کمک آن کف و بدنه استخر خود را پوشش دهید و حتما باید در زمان انتخاب این متریال ها به نکات بسیاری توجه داشته باشید و از مهم ترین آن ها افزایش مقاومت استخر در برابر قارچ و باکتری است و به بیان دیگر پوشش فوق آنتی باکتریال باشد چرا که دغدغه بسیاری از صاحبان استخر، بهداشت محیط آن و عدم نفوذ پذیری رطوبت اشاره کرد.

میکروسمنت استخر چیست | محوطه سازی | گروه ساختمانی عاج

از این رو می توان گفت استفاده از پوشش میکروسمنت می تواند به بهترین شکل ممکن خواسته های شما را پوشش دهد.

از دیگر نکاتی که موجب شده است بسیاری از افراد نسبت به استفاده از این پوشش تمایل پیدا کنند می توان به سطح صاف و یک دست آن اشاره کرد و هیچ گونه درزی ندارد و مزایای بسیاری در مقایسه با دیگر پوشش ها از قبیل سنگ و سرامیک دارد و با توجه به مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و بافت سختی که دارد گزینه ای مناسب برای استخرها به شمار می آید.

مزایای استفاده از پوشش میکروسمنت استخر

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید استفاده از پوشش میکروسمنت استخر برای آن مزایای بسیاری به همراه دارد از این رو لازم است که قبل از هرگونه اقدامی اطلاعات خود را در ارتباط با مزایایی که میکروسمنت استخر دارد به روز کنید. با ما همراه باشید تا شما را با برخی از این مزایا آشنا کنیم.

پوششی یک پارجه و بدون هیچ گونه درز در رنگ ها و طرح های مختلف که هر کدام از آن ها زیبایی بسیاری را برای کف استخر به همراه دارند. پیوستگی بسیار بالا و چسبندگی مناسب در برابر خراش و هرگونه مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد.

سطحی بدون لغزش

اجرای آن بسیار راحت و آسان است و برای آن نیازی به ابزارآلات خاصی نیست. با توجه به این که این سطح، کاملا صاف و یک دست است از تجمع باکتری و میکروب جلوگیری می کند. با توجه به متریال های باکیفیتی که برای آن استفاده شده است سازگاری بسیار بالایی با محیط زیست دارد. وجود آن آسیبی برای سلامت افرادی که از این پوشش استفاده می کنند ندارد.

کدام نوع از میکروسیمنت برای استخر کارایی بیشتری دارد؟

با توجه به مزایای بیشماری که پوشش میکروسمنت استخر دارد و خواندن مطالب بالا شاید شما

هم ترغیب شده باشید که از این پوشش برای استخر خود استفاده کنید اما سوال ما از شما کاربران عزیز این است که آیا شما دوستان عزیز می دانید که کدام نوع از میکروسمنت برای شما کارایی دارد و مناسب استخر شما است؟

شما کاربران عزیز باید بدانید مدلی را انتخاب کنید که مقاومت بسیار بالایی در برابر گاز کلر و نمک های موجود داشته باشد تا از بروز هرگونه آسیب جدی به استخر و حوضچه ها جلوگیری کند.

میکروسمنت استخر در دو مدل مختلف تولید و طراحی می شود که انتخاب هرکدام از آن ها به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید با توجه به نیاز خود از آن برای پوشش کف و دیوارهای استخر کمک بگیرید.

  • میکروسمنت استخر مدل ساده
  • میکروسمنت استخر مدل بافت دار




:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: